[No translation for key: global] Home

Garantiemakelaars kiest voor synergie met NVM Service Office

Sandra Lopulalan
18 October 2022
20221003 104519

Bereikbaar voor opdrachtgevers zijn en toch de telefoon even op stil kunnen zetten bij een verkoopgesprek of een bezichtiging. Elke makelaar kent die spagaat van het willen focussen op de gesprekspartner en de druk van een trillende telefoon.

Het voelt fijn voor de makelaar, maar ook voor de consument, dat bereikbaarheid kan worden gedoseerd. De garantie van kwaliteit in dienstverlening bieden aan zowel de aangesloten makelaars als hun opdrachtgevers. Dat is de reden waarom Garantiemakelaars per 1 oktober 2022 een samenwerking aangaat met NVM Service Office.

Van oudsher is Garantiemakelaars sterk in het faciliteren van allerlei diensten voor aangesloten NVM-makelaars. Er is al eerder geëxperimenteerd met een centrale backoffice voor leden, maar voor alles is het juiste moment. Dat moment is nu aangebroken.

Milco Werkhoven, directeur van Garantiemakelaars, is blij met deze nieuwe samenwerking. “Deze samenwerking gaat veel verder dan het noteren van naam en telefoonnummer. In het verleden moesten onze aangesloten makelaars aan het eind van de dag nog een hele berg telefoontjes afwerken. Dat verlegde de druk weliswaar, maar loste niets op.

NVM Service Office gaat veel verder. Zij kunnen afspraken inplannen in onze agenda’s, relaties aanmaken en onze mails beantwoorden. Daarnaast kunnen ze onze voicemails vanuit het weekend afluisteren en afhandelen.

En het mooiste is, ze kunnen voor ons uitbellen met ons kantoornummer. Geen onbekende of verborgen nummers meer. Nu weet de consument dat zijn of haar makelaar belt. Al die zaken die we veel meer zouden moeten doen, maar waar we zelf niet aan toe komen. Zo worden onze aangesloten makelaars effectiever ondersteund.”

De aangesloten makelaars kiezen zelf of en wanneer zij gebruik gaan maken van de diensten van NVM Service Office. Milco Werkhoven legt uit waarom. “Onze kantoren zijn geen filialen. Elke ondernemer beslist zelf of hij NVM Service Office inzet als extra ondersteuning van zijn binnendienst. Wij hebben alleen de randvoorwaarden geschapen waarbinnen hij dat gunstig kan doen.

Ook kan de makelaar zelf bepalen hoe en op welke dagen en welke tijden hij ondersteund wil worden. Maatwerk dus. Enkele van onze leden zijn al actieve klanten van NVM Service Office en tot grote tevredenheid. Dat is mede de reden waarom we deze samenwerking nu aan al onze leden willen aanbieden.

Daarnaast willen we gezamenlijk nieuwe diensten ontwikkelen, testen en lanceren. Er zit enorm veel kennis en ervaring bij onze kantoren, maar ook bij NVM Service Office. Door onze samenwerking gaan we blijvend de service aan de consument verrijken en onze klanttevredenheid structureel verbeteren.”

Edzard Bijvoet, CEO van NVM Service Office is trots op deze keuze van Garantiemakelaars. “Het is voor onze Office Supporters een grote blijk van waardering dat Garantiemakelaars voor NVM Service Office gekozen heeft. Met Garantiemakelaars zullen we verder gaan bouwen en onze innovatiekracht waar mogelijk vergroten of versnellen.”

De leden die met NVM Service Office gaan starten worden de komende tijd stapsgewijs met het service team bekend gemaakt. Er zijn 60 Garantiemakelaars in heel Nederland.

Wilt u meer informatie over de dienstverlening van NVM Service Office? Vraag nu een kennismakingsgesprek aan op www.nvmserviceoffice.nl/contact. Meer weten over Garantiemakelaars? Kijk dan op www.garantiemakelaars.nl.

20221003 103504