[No translation for key: global] Melding en klachten

Klacht over een NVM Makelaar / Taxateur

De NVM Makelaar / NVM Taxateur doet zijn/haar uiterste best om jouw opdracht zo goed mogelijk te vervullen en zijn/haar werkzaamheden zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren.

Klachten

Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent en er sprake is van een geschil of klacht. In dat geval kan je gebruik maken van de klachtenprocedure.

In eerste instantie leg je de klacht schriftelijk voor aan de betrokken NVM Makelaar / NVM Taxateur. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, dan kan je hieronder de klachtenprocedure downloaden waarin de stappen staan beschreven die je kan ondernemen.

Mocht je vragen hebben over de klachtenprocedure dan kan je informatie inwinnen bij het Klachtenloket Vastgoedprofessionals via onderstaande knop. Dit onafhankelijke en gemeenschappelijke loket voor de makelaardij is ondergebracht bij De Geschillencommissie in Den Haag.  

Meer informatie

Heb je vragen over de procedure of wil je graag meer weten over welke procedure het meest geschikt is? Neem dan contact op met De Geschillencommissie via onderstaande knop.   

Vervolgprocedure

Na het aankaarten van jouw kwestie bij het Klachtenloket Vastgoedprofessionals is het in veel gevallen mogelijk om in een vervolgprocedure bij de Geschillencommissie Makelaardij of bij de Tuchtcommissie Vastgoedprofessionals jouw geschil of klacht te laten beoordelen. Hieronder lees je de mogelijkheden en wat het verschil is.